دستگاه بازیافت آسفالت

دستگاه بازیافت آسفالت یک ابزار ضروری در صنعت زیرساخت است. این ماشین های نوآورانه برای بازیافت آسفالت استفاده شده، جهت جلوگیری از کاهش منابع نفتی و حفاظت از محیط زیست طراحی شده اند. در این مقاله از وبلاگ شرکت آلتــون به مزایای ماشین های بازیافت آسفالت و نحوه عملکرد آن ها می پردازیم.

آسفالت یکی از مصالح رایج مورد استفاده در ساخت و ساز جاده است اما در درازمدت در معرض ساییدگی و فرسودگی قرار می گیرد و در نتیجه نیاز به جایگزینی ایجاد می شود. استفاده از ماشین های بازیافت آسفالت یک گزینه پایدار است که مزایای متعددی را ارائه می دهد. با بازیافت آسفالت فرسوده، نیاز به استخراج منابع جدید، دفن زباله های ناشی از مشتقات نفتی و هزینه های آسفالت کاهش میابد.

ماشین‌های بازیافت آسفالت از طریق فرآیندی کار می‌کنند که شامل گرم کردن آسفالت قدیمی در یک کارخانه سیار در محل پروژه و سپس استفاده مجدد از آن در ساخت روسازی جدید است. این فرآیند شامل خرد کردن و غربال کردن روسازی قدیمی قبل از مخلوط شدن با یک عامل جوان کننده است.

مزیت استفاده از ماشین آلات بازیافت آسفالت در راهسازی این است که باعث کاهش استفاده از منابع طبیعی، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ساخت می شود. علاوه بر این، دوام و طول عمر روسازی جدید شبیه به آسفالت بکر است، زیرا عامل جوان سازی اضافه شده به آسفالت قدیمی است.

فرآیند بازیافت همچنین سازگار با محیط زیست است زیرا انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با استخراج آسفالت، تولید و دفع زباله را کاهش می دهد. با استفاده از آسفالت بازیافتی، ردپای کربن مرتبط با استخراج، حمل و نقل و پردازش آسفالت بکر را نیز کاهش می دهیم. یکی دیگر از مزایای ماشین های بازیافت آسفالت کاهش زباله های دفن زباله است. بازیافت آسفالت قدیمی میزان زباله‌هایی را که به محل‌های دفن زباله ختم می‌شد کاهش می‌دهد و اثرات زیست‌محیطی زباله‌های آسفالت را کاهش می‌دهد.

برای نتیجه گیری، ماشین آلات بازیافت آسفالت راه حلی نوآورانه و پایدار برای صنعت ساخت و ساز است. آنها به جلوگیری از کاهش منابع طبیعی، کاهش هزینه های ساخت راه ها و کاهش اثرات زیست محیطی زباله کمک می کنند. با سرمایه گذاری در ماشین آلات بازیافت آسفالت، شرکت های ساختمانی نه تنها می توانند اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهند بلکه در هزینه های ساخت راه نیز صرفه جویی کنند.

مزایای استفاده از دستگاه بازیافت آسفالت

– قابلیت تولید آسفالت گرم تازه در محل با استفاده از مصالح سنگی دانه بندی شده و قیر
– قابلیت بازیافت کلوخه های آسفالتی ناشی از نوارهای حفاری در سایزهای مختلف
– قابلیت استفاده در تمام شرایط آب و هوایی بخصوص شرایط سرد زمستان
– نصب شده بر روی تریلر یدکی و عدم نیاز به خودرو مجزا
– قابلیت بازیافت تراشه های عملیات آسفالت تراشی
– کاهش هزینه تولید آسفالت بیش از 90 درصد
– مجهز به مخزن قیر هیتردار با قابلیت استفاده انواع قیرهای استاندارد موجود
– قابلیت بازیافت آسفالت در ظرفیت های 1 و 2 تن در هر ده دقیقه
– کاهش میزان مصرف قیر و آسفالت تا 95 درصد
– قابلیت استفاده از برق ژنراتور و برق شهری
– مجهز به ژنراتور توان بالا
– مجهز به سیستم گرمایشی گازوئیلی
– قابلیت تولید آسفالت رنگی

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

جهت ارتباط با آلتون، یکی از شماره های زیر را انتخاب نمائید.